Educació infantil
L’ensenyament a l’etapa d’infantil parteix de la identitat personal de cada nen i nena, atenent a les seves necessitats, acompanyant i compartint el seu recorregut. En un entorn de respecte, confiança i seguretat.
En arribar a l’Escola acollim la seva història personal, els seus sentiments i estimulem la construcció de la seva personalitat ajudant-los a madurar amb les relacions que estableixen amb els altres.
Aprendre està relacionat amb donar sentit a les preguntes que es fan, amb abordar problemes i respondre interrogants que es plantegen sobre si mateixos i el món que els envolta.
Eixos d’infantil
Un procés en contínua evolució
Projectes de treball
Benestar emocional
Espais d’aprenentatge
Oralitat i comunicació
Llengües estrangeres
Projectes de treball
Projectes de treball
- Crear situacions en què sigui possible observar, investigar, experimentar.
- Contrastar, reflexionar, discutir, interpretar la diversitat que ens envolta.
- Seleccionar, analitzar la informació i sintetitzar-la.

Benestar emocional
Benestar emocional
- Introducció al programa de mediació escolar (reunions d’amics).
- Temps i espai per la gestió de les emocions.
- L’ús del diàleg com alternativa als conflictes.

Espais d’aprenentatge
Espais d’aprenentatge
- Una manera diferent d’organitzar els alumnes, l’espai i els materials.
- Construcció de l’aprenentatge de manera lliure, constructiva i creativa.
- Grups d’infants de diferents edats nodreixen els diferents ritmes educatius.
- Propostes obertes que troben als diferents espais: artístic, matemàtic, construccions, joc simbòlic, ciència, psicomotricitat i teatre.

Oralitat i comunicació
Oralitat i comunicació
- El català com a llengua vehicular.
- L’oralitat com a base de l’aprenentatge per estructurar i guiar el llenguatge.
- Use of English in our daily routines, welcome space, ioga and PA (psychomotor activity).

Llengües estrangeres
Llengües estrangeres
- Des de primera hora a i3 es treballen els hàbits i accions en llengua anglesa.
- Una hora a la setmana de ioga en aquesta llengua.
- També la utilitzem per fer la psicomotricitat.
- Fem servir cançons, contes i jocs per establir una dinàmica d’interacció continua amb els alumnes.

Així és la vida a l’escola
Etapa infantil

Reprodueix vídeo
Actualitat de l’etapa
Últimes notícies d'Infantil